marți, 3 noiembrie 2015

Aparatele foto ale anului 2015

Dacă puneți deoparte câțiva bani pe care vreți să-i investiți în aparate foto de Black Friday (... s-a cam depreciat un pic ideea BF de când se abuzează de ea, nu?), iată pe ce aparate ar trebui să puneți ochii, am să explic pentru fiecare în parte de ce. Despre alegerea unui aparat foto am mai vorbit, conceptele rămân valabile și se pot aplica și acest an. În ceea ce urmează voi denumi "cel mai bun" aparatul foto care aduce cel mai ridicat grad de satisfacție și raport calitate/preț


Cele mai bune aparate foto compacte


#1 - Nikon L330 și Nikon L340 


Nikon Coolpix L340


Acestea sunt aparatele foto compacte cu zoom mare produse de Nikon pe segmentul accesibil. Ambele oferă zoom mare, pot fi folosite cu baterii obișnuite R6 și per-total oferă un grad de satisfacție ridicat cumpărătorilor. Iată o mărturie a unui utilizator de Nikon L340:
"Am cumpărat acest aparat foto pentru că am o pasiune pentru fotografie, chiar dacă nu sunt un utilizator experimentat. Îmi face o deosebită plăcere să fotografiez diferite scene de viață sălbatică și de peisaj. Chiar dacă telefonul meu poate captura cadre frumoase, sunt momente când am nevoie de zoom mult mai mare. Am ales acest model deoarece are un preț foarte accesibil. Mi-a fost de mare ajutor și posibilitatea de a folosi acumulatorii R6 pe care îi dețin"
Verifică ofertele aici, aici și aici


#2 - Sony DSC W800


Sony DSC-W800
Acest aparat foto are trei caracteristici cheie: oferă calitate optică superioară aparatelor foto din smartphone-uri, este ușor de folosit și păstrează dimensiunile compacte, ocupând foarte puțin spațiu în borsetă, buzunar, etc. Iată ce spun despre Sony DSC-W800 proprietarii:
"Căutam un aparat foto ieftin pe care să-l pot lua cu mine oriunde. Sony DSC-W800 s-a potrivit perfect cu ceea căutam"


Vezi ofertele aici.




#3 - Nikon COOLPIX L31

COOLPIX L31 este un "frate mai mic" al lui L340 și asemănător cu Sony DSC-W800 în ceea ce privește utilizarea, în sensul că are zoom ceva mai mic, e mai compact și mai simplu de folosit, însă păstrează conveniența acumulatorilor R6 standard.
Opinii ale utilizatorilor despre Coolpix L31:
"Dețin un aparat foto DSLR, dar mi-am dat seama că, deși fotografiile făcute de acesta sunt excelente, dimensiunile unui DSLR uneori sunt o problemă de portabilitate, când vrei să capturezi momente distractive. Pentru așa ceva este mult mai potrivit un aparat foto mic și simplu de folosit. Mi-a plăcut foarte mult că am posibilitatea de a-l folosi împreună cu acumulatori R6 și că e suficient de mic astfel încât pot să bag aparatul foto ușor în buzunar. Partea cea mai groasă a aparatului este compartimentul bateriilor, dar chiar și așa, nu e mult mai mare decât acumulatorii AA."

Cele mai bune aparate foto DSLR

#1 - Nikon D3300 - Kit cu obiectiv 18-55mm VR

 


Seria 3000 de la Nikon a fost dintotdeauna adresată utilizatorilor amatori, care doresc să depășească limitările aparatelor foto compacte. D3300, a patra "încarnare" din această serie, include senzor de 24 megapixeli, poate capta fotografii în format JPEG și RAW, video cu rezoluție Full HD și include sistem AF cu 11 puncte ce oferă performanță rezonabilă pentru această gamă de prețuri.
Ce spun utilizatorii despre Nikon D3300:
"Senzorul este excelent! Oferă fotografii clare și detaliate, cu reproducere precisă a culorilor, chiar și cu obiectivul de kit! Acesta este primul DSLR pe care l-am achiziționat, cu ajutorul lui mi-am îmbunătățit semnificativ abilitățile de fotografiere!"
Vezi ofertele aici, aici și aici.


#2 - Canon EOS 1200D

La fel ca și Nikon D3300, Canon EOS 1200D este conceput pentru cei aflați la început de drum în ale fotografiei. Cei 18 megapixeli captați de senzor sunt suficienți pentru a imprima fotografiile pe suport de dimensiune A2, captură video Full HD (focalizarea se face manual în filmare), senzor AF cu 9 puncte, stocare pe card de memorie format SD.

Ce spun utilizatorii despre Canon EOS 1200D:
"Este exact ceea ce mi-am dorit: pachetul de start pentru fiica mea. Și funcționează cu obiective Canon!"
"Un aparat foto simplu de folosit, face fotografii excelente! Abia aștept să învăț mai multe despre fotografie, iar acest aparat foto mă ajută excelent!"


#3 - Canon EOS 700D


Canon EOS700D fae parte tot din familia de aparate foto destinate începătorilor, însă este semnificativ mai bine echipat decât EOS 1200D. Ca diferențe importante între Canon 700D și 1200D pot enumera: ecran LCD rabatabil, tactil și cu rezoluție mai mare, senzor de autofocus mai bun, plus sistem de focalizare mai bun pe partea de filmare.
Despre Canon EOS 700D utilizatorii spun:
"Am făcut upgrade de la bătrânul EOS400D pe care îl aveam de câțiva ani, pot spune că saltul de calitate a fotografiilor este vizibil. Ecranul tactil are o interfață bine gândită, intuitivă, în doar câteva minute controlam diafragma și obturatorul prin atingerea cu degetul. Toate accesoriile de la vechiul EOS400D se potrivesc și funcționează cu noua mea cameră foto."
Vezi oferte aici și aici.


Ți-a plăcut această postare? Spune și altora!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Super ofertă la eMag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...